Kiknek ajánlott a MediCRM?

Az egészségügy elmozdult a magánszektor irányába


Hogy ez miért történik/történt, annak több oka is van, de nekünk nem az a célunk, hogy ezt most itt kivesézzük, sokkal inkább az, hogy azoknak az orvosoknak, terapeutáknak, szolgáltatóknak, amelyek a magánszektor felé kacsintgatnak (magánrendelést üzemeltetnek, vagy legalábbis készülnek) biztosítsunk egy könnyen kezelhető, ügyfélközpontú és anyagilag is vállalható alternatívát. Egy olyan medikai rendszert, amely képes megfelelni a kor technológiai követelményeinek, modern és gyors, GDPR kompatibilis, és arra törekszik, hogy a magánegészségügyben érdekelt minden fél igényeit a lehető legjöbban kielégítse.

Egyszerű online bejelentkezési felület az egészségügyben

Az ügyfélközpontú magánegészségügyi rendszer

Konkrétan a privát egészségügyben érintetteknek készült.


Ez nem azt jelenti, hogy más területen esetleg ne lehetne hasznát venni, de nekünk nem az a célunk, hogy létrehozzunk még egy újabb CRM-rendszert, hanem az, hogy olyan funkciókat valósítsunk meg, amelyeket más, általános CRM rendszerek nem feltétlenül tudnak, azonban azok, akik érintettek a magánegészségügyben akár szolgáltató, akár ügyfél oldalon, lehet, hogy pont azokat a szolgáltatásokat hiányolták eddig, amelyeket rendszerünk már biztosítani tud.

Akkor az állami egészségügyben nem is használható?

Természetesen bárhol használható, ahol ügyfélkezelés történik, de elsősorban valóban a magánegészségügyi szféra a célközönségünk. Miért?
Mert az ügyfeleink zöme a magánpraxisból kerül ki, és az ő igényeikhez alakítottuk a rendszert.
Persze a használata nem az egészségügyi szervezet méretétől függ, hiszen akár egyetlen orvos is használhatja, mert arra lett kifejlesztve, hogy az ügyfeleket, a kapcsolódó adatokat segítsen egy átlátható struktúrában tartani.

Akár egy digitális kartotékkezelő, sok extrával.

Hogyan zajlik a MediCRM üzembehelyezése?


Első körben az a fontos, hogy Ön minél pontosabban meghatározza, hogy pontosan mire is van szüksége, és felvegye velünk a kapcsolatot. Ezekután kollégánk a lehető leghamarabb jelentkezni fog, és az első adandó alkalommal közösen átbeszéljük az Ön tevékenységét, igényeit, a megbeszélés után pedig javaslatot teszünk arra, milyen módon lehetne a legkönnyebbé tenni a munkavégzést.

Bár rettentő hivatalosan fogalmazunk, ettől függetlenül csapatunkban normális, két lábbal a földön járó embereket ismerhet meg, akik a felesleges sallangokat félretéve valóban azon fognak dolgozni, hogy együttműködésünk minél sikeresebb legyen.

Fel kell ismerni, el kell fogadni, hogy ez már valóban a XXI. század, meg kell tenni a szükséges lépéseket, hogy igazodjunk a kor szelleméhez, és ez a mi csapatunkkal most egyszerűbb mint valaha.
Kérjen ajánlatot még ma az ÁRAJÁNLAT menüpontban, és minél előbb kezdje meg a felzárkózást a kor követelményeihez.

Az ajánlatkérés természetesen díjtalan minden esetben.


Gyors magánegészségügyi kiszolgálás