Hogyan valósul meg ez a gyakorlatban?
A rendszerünk alapvetően moduláris felépítésű, igy egyszerre képes megfelelni egy masszázsterápia szalon és egy komolyabb magánklinika igényeinek.
Törvényszerű, hogy
nem minden ügyfélnek ugyanazokra a szolgáltatásokra van szüksége, így mi elsősorban azokra a szolgáltatásokra fókuszáltuk fejlesztéseinket
amelyekre
minden egyes magánpraxisnak szüksége lehet.
Melyek ezek a szolgáltatások?
A teljesség igénye nélkül:
- Ügyfélnyilvántartás
- Számlázás, könyvelés
- Statisztikai kimutatások
- Előjegyzések kezelése
- Egyszerűsített kapcsolattartás az ügyfelekkel
- Marketing
...és még jópár olyan modul, amelyek együtt képesek egy magánpraxis életét
jelentősen megkönnyíteni.
Bár a MediCRM tulajdonképpen egy
CRM rendszer, de köszönhetően a több éves tapasztalatnak, és az ügyfeleink együttműködési készségének,
ma
már jóval több annál.
Az évek során rengeteg olyan fejlesztést valósítottunk meg, amelyeket első kézből, a felhasználók által jelzett jelenségek,
problémák megoldására dolgoztunk ki.
Meggyőződésünk, hogy
csak így lehet egy naprakész, valóban sikeres szolgáltatást nyújtani, ha a felhasználóink visszajelzéseit
folyamatosan feldolgozzuk, összevetjük saját elképzeléseinkkel, és megvalósítjuk.
A kezelése pedig
rendkívül gyorsan elsajátítható.