Általánosságban elmondható, hogy vannak piaci szegmensek, ahová a trendek nem igazán, vagy csak nagyon megkésve törnek be.
Az egészségügy is tipikusan ezen szegmensek halmazába tartozik, azonban így, hogy
egyre inkább teret nyernek a magánkézben lévő egészségügyi létesítmények (ennek a jelenségnek az okait most nem tárgyaljuk),
érezhető, hogy versenyhelyzet fog kialakulni, ahol percről percre változhatnak a létesítmények reputációi, felértékelődik
az ügyfélelégedettség, hiszen ebben a szektorban a páciensek el fogják várni, hogy valódi szolgáltatást kapjanak.
Hogy azt érezzék, valóban ők vannak a középpontban.
Mi pedig tegyünk érte, hogy így is legyen!
Rögtön oda jutunk, hogy mennyire fontos az, hogy a foglalás-kezelés folyamata a legkevesebb időt igényelje mind az ügyfél, mind a szolgáltató szempontjából.
Ezen felül fontos az is, hogy az ügyfél ne egy olyan weboldalon próbáljon meg foglalni, ami szemmel láthatóan elavult technológiákat használ,
mert ez máris csökkenti a pozitív megitélést.
Azt pedig már tudjuk, hogy a rossz hírek szárnyakon járnak, a jó hírek viszont ólomlábakon, így nem nehéz kikövetkeztetni, hogy előbb-utóbb mi
lesz a sorsa annak a létesítménynek, amelyik nem sokat ad az ügyfelei maximális megelégedésére. Igen, ha nem vigyázunk, a konkurencia idővel előnyre tesz szert.